Hosgeldiniz! (Welkom)

8 september 2010 - Istanbul, Turkije

Hosgeldiniz, stralende gezichten, lachende ogen.... De ooms en tantes en neven en nichten zijn allemaal hartverwarmend. Iedereen is nieuwsgierig naar Damat/Eniste (Roderick).

De afgelopen 2 dagen waren 1 grote welkomstceremonie. Morgen nog 1 tante ontmoeten, dan hebben we mijn oma, oom en alle tantes ontmoet. De huurauto is geregeld (zie foto) en het verkeer is hier net een arena vol gladiatoren, allemaal met een wens om te sterven...  en tussendoor heeft Roderick (die alleen vooronderzoek zou doen) zijn ogen laten laseren. De eerste 6 uur kon hij zijn ogen niet openhouden en nu ziet hij (met stoere zonnebril) alles zonder bril! Morgen eerst een controle in de kliniek en daarna gaan we eindelijk Istanbul door de ogen van een toerist bekijken. De ontvangstceremonie is na morgen officieel afgelopen. Iyi geceler.

1. Emra Bicer:
    9 september 2010
    Hoi Es,

Wat leuk zo'n blog!
    Ik ben nu al jullie fan en zal jullie de hele vakantie volgen.
    Ben benieuwd wat je nog meer in petto hebt. Jou kennende :).

Heel veel plezier de komende weken.

Bayraminiz kutlu olsun bu arada...

Groetjes,
    Em
  2. Abi:
    10 september 2010
    Hè, ik had eerder ook een reactie achtergelaten. Heb je die gehad?
  3. Esra & Roderick:
    10 september 2010
    Hoi Em en Abi,

Leuk dat jullie ons zo volgen, we zullen proberen om het goed bij te houden. Het is nu 2de dag van het suikerfeest en we gaan zo ontbijten bij Hakan. ABi bericht staat bij een van de fotos hebben we gezien. xxx
  4. danielle:
    13 september 2010
    he ro wat goed zeg.
    hoop dat je niets mist van het mooie turkije
    door je zzonnebril.

miss you guys xxxxxxxxx