Tekirdag, Kesan, Canakkale

18 september 2010 - Edremit, Akçay, Turkije

Dag allemaal,

We hebben al een tijdje niets geschreven, de afgelopen paar dagen hadden we geen internetverbinding. We zitten momenteel in een hotel in Altinoluk (op de plek waar vroeger ons appartementje stond!) en dat is heerlijk na al die tijd bij de familie. Afgelopen maandag had Roderick zijn laatste check up in het Dunya Goz (world eye center), zijn vision is 100%!! Op wat rode plekken in zijn linkeroog na gaat het supergoed.

Na ons emotioneel vertrek in Istanbul zijn we vertrokken naar de bungalow van mijn oom Hurriyet, hij STOND erop dat we daar een paar dagen gingen uitrusten alvorens naar Canakkale te gaan. Dat was een unicum omdat hij dat niemand van de familie ooit heeft aangeboden. Niet gek natuurlijk want hij is helemaal gek op mij en nog gekker op Roderick geworden. Hij houdt van hem en heeft hem dan ook doodgeknuffeld (net als de rest van mijn familie). Daar aangekomen zijn we de zee ingegaan. Gillend rende ik er weer uit toen ik merkte dat (kleine) visjes aan me zaten te knabbelen, wat is dat een vreemd gevoel. We zijn daar 1 nachtje gebleven.

Onderweg naar Canakkale zijn we aangehouden, en van alle verkeersboetes die we hadden kunnen krijgen hebben we er een voor te hard rijden gehad...

Foto's en over onze tijd in Canakkale, Troje en Assos (Behramkale) later meer, we gaan nu een duik in de heldere zee nemen in Altinoluk (Edremit). Hoscakalin!

1. johannes:
    19 september 2010
    hee jongens, leuk die visjes. Gingen ze ook op roderick af, of zagen ze een grote walvis in hem?

Hoop dat jullie een leuke tijd hebben.

groet johannes